Analyse
Korrekte og aktuelle oplysninger er afgørende for resultatet i dit arbejde. Gennem en analyse får du vigtige oplysninger om eksisterende og potentielle kunder og markeder.
Tvillinganalyse
Ud fra en analyse af dine kunder, identificerer vi såkaldte tvillinger til disse. Tvillingkunderne er en række kundeemner, der svarer til dine eksisterende kunder. Disse tvillinger har et stort potentiale til at blive dine fremtidige kunder. Ved at bearbejde dine tvillingkunder, effektiviserer du din rekruttering af nye kunder. Læs mere!
Kundeanalyse
Vi analyserer dit kunderegister og beriger det med værdifulde data ud fra kriterier som omsætning, antal ansatte og geografi. Baseret på disse data, opretter vi derefter en profil af dine nuværende kunder og præsenterer den i en overskuelig rapport.
Målgruppeanalyse
Vi gør en analyse af dit nuværende eller potentielle marked ud fra parametre som DB-kode, omsætning, geografi og antal ansatte. Målgruppeanalysen giver dig en omfattende informationsbase, der vil være til hjælp, når du skal træffe forretningsmæssige beslutninger.